XDi: SsangYong dízelmotorok Common Rail (közös nyomócsöves) üzemanyag-befecskendező rendszerrel

XDi: SsangYong dízelmotorok Common Rail (közös nyomócsöves) üzemanyag-befecskendező rendszerrel

A XDi egy dízelmotor-sorozat, amely Common Rail közvetlen üzemanyag-befecskendező rendszerrel rendelkezik. Ezeket a motorokat SsangYong autókba szerelik be. Először 2004-ben jelentek meg a piacon. 4 vagy 5, sorban elhelyezett hengerrel rendelkeznek. Ezek nagyrészt Mercedes-Benz motorok engedélyezett másolatai, bár néhány a SsangYong Motor vállalat szabadalmaztatott fejlesztése.

Népszerű XDi motorok

Kód Motorkapacitás, l Hengerek száma Szelepek száma Max. teljesítmény, LE Max. nyomaték, Nm Gyártás kezdete Az ilyen típusú motorral felszerelt modellek
D27DT  2,7 5 20 161-176 340-357 2004 Rexton/Rexton II; Kyron; Rodius I és II.
D20DT 2,0 4 16 141-142 310-360 2006 Actyon I és II; Actyon Sports I és II; Kyron.
D22DTR 2,2 4 16 178 400 2015 Rodius II; Korando III.
D20DTF 2,0 4 16 149-175 360 2010 Actyon II; Korando III
D20DTR 2,0 4 16 148-155 360 2012 Korando Turismo; Rexton I és II; Stavic.

Az XDi motorok jellemző hibái

Hibák Motorok
A magasnyomású üzemanyag-szivattyú az üzemanyag minőségére való érzékenysége miatt használhatatlanná válik.D27DT.
Az üzemanyag-befecskendezők gyorsan eltömődnek.D27DT.  
Az EGR szelepen gyorsan szénlerakódások halmozódnak fel.D27DT.
A nyomásfokozó és a kipufogógázok visszakeringetését szabályozó szelepek idő előtt meghibásodnak.D20DT.
A vezérműlánc hidraulikus feszítője gyakran meghibásodik.D20DT.
Profilja a személyes segítője.

Autós kiadások, autós napló és a alkatrészcsere-ütemezés; kedvenc anyagok, jegyzetek és dokumentumainak mentése