A CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk és mPower nagyrészt turbófeltöltős dízelmotor Common Rail üzemanyag-befecskendező rendszerrel. Különböző Mahindra modellekbe szerelik be ezeket a motorokat. A motorok többsége az indiai Mahindra és Mahindra Ltd. Szabadalmaztatott fejlesztése. Néhány motor a Groupe PSA-val (jelenleg Stellantis) együttműködésben készült.
A CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk és mPower motorok jellemzői
Ezek a motorok öntöttvas vagy alumínium motorblokkal rendelkezhetnek. Előfordul, hogy a súly csökkentése érdekében a szívócső műanyagból készül. Egyes változatokban a hagyományos helyett ikerturbó vagy változó geometriájú turbófeltöltő található.
A CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk és mPower motorok jellemzői
Megnevezés | Kapacitás, l | Hengerek száma | Max. teljesítmény, LE | Max. nyomaték, Nm | Az ezzel a verzióval felszerelt Mahindra modellek |
mHawk | 1.5 | 3 | 71–100 | 195–240 | TUV300 (2015–jelenleg) |
2.2 | 4 | 120–155 | 290–360 | Scorpio (2002–jelenleg); Thar (2020–jelenleg) Xylo (2012–2019) | |
mFalcon | 1.2 | 3 | 90 | 200 | KUV100 (2016–jelenleg) |
mPower | 7.2 | 6 | 280 | 1050 | Blazo X 2020 |
mEagle | 2.5 | 4 | 112–114 | 240–260 | Xylo (2009–2014) |
M2DiCR | 2.5 | 4 | 63 | 195 | Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020) |
CRDe | 2.5 | 4 | 94–105 | 218–247 | Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020) |
2.2 | 4 | 120 | – | Goa 2010 |
Megjegyzés