CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk és mPower: Mahindra dízelmotorok Common Rail (közös nyomócsöves) üzemanyag-befecskendező rendszerrel

CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk és mPower: Mahindra dízelmotorok Common Rail (közös nyomócsöves) üzemanyag-befecskendező rendszerrel

A CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk és mPower nagyrészt turbófeltöltős dízelmotor Common Rail üzemanyag-befecskendező rendszerrel. Különböző Mahindra modellekbe szerelik be ezeket a motorokat. A motorok többsége az indiai Mahindra és Mahindra Ltd. Szabadalmaztatott fejlesztése. Néhány motor a Groupe PSA-val (jelenleg Stellantis) együttműködésben készült.

A CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk és mPower motorok jellemzői

Ezek a motorok öntöttvas vagy alumínium motorblokkal rendelkezhetnek. Előfordul, hogy a súly csökkentése érdekében a szívócső műanyagból készül. Egyes változatokban a hagyományos helyett ikerturbó vagy változó geometriájú turbófeltöltő található.

A CRDe, mEagle, m2DiCR, mFalcon, mHawk és mPower motorok jellemzői

Megnevezés Kapacitás, l Hengerek száma Max. teljesítmény, LE Max. nyomaték, Nm Az ezzel a verzióval felszerelt Mahindra modellek
mHawk 1.5 3 71–100 195–240 TUV300 (2015–jelenleg)
2.2 4 120–155 290–360 Scorpio (2002–jelenleg); Thar (2020–jelenleg) Xylo (2012–2019)
mFalcon 1.2 3 90 200 KUV100 (2016–jelenleg)
mPower 7.2 6 280 1050 Blazo X 2020
mEagle 2.5 4 112–114 240–260 Xylo (2009–2014)
M2DiCR 2.5 4 63 195 Thar (2015–2019); Bolero (2011–2020)
CRDe 2.5 4 94–105 218–247 Scorpio (2002–2014); Xylo (2009–2019); Thar (2010–2020)
2.2 4 120 Goa 2010

Profilja a személyes segítője.

Autós kiadások, autós napló és a alkatrészcsere-ütemezés; kedvenc anyagok, jegyzetek és dokumentumainak mentése