BMW 1-es sorozat javítási ismertetők

Javítási leírások és videó-útmutatók BMW 1-es sorozat gépkocsikhoz

Hogyan javítsa meg BMW 1-es sorozat gépkocsiját: csak válassza ki a modellt vagy az autóalkatrészt
Márka
Modell
Autóalkatrész kategória

„Csináld magad” BMW 1-es sorozat javítás és karbantartás lépésről-lépésre

Sajnos, az útmutató, ami iránt érdeklődik még nem áll rendelkezésre.
Kérjük, írja be autója modelljét és töltse ki az alábbi űrlapot, megadva, hogy milyen útmutatót szeretne megkapni. Amint elkészült, e-mailben értesítjük Önt. Amennyiben több útmutató érdekli különféle gépkocsikhoz, tudassa velünk a „megjegyzés” részben
Sajnos, az útmutató, ami iránt érdeklődik még nem áll rendelkezésre.
Kérjük, írja be autója modelljét és töltse ki az alábbi űrlapot, megadva, hogy milyen útmutatót szeretne megkapni. Amint elkészült, e-mailben értesítjük Önt. Amennyiben több útmutató érdekli különféle gépkocsikhoz, tudassa velünk a „megjegyzés” részben
BMW szervizelési és karbantartási útmutatók

BMW 1-as sorozat csináld magad javítása és karbantartása

Motor

  • A megnövekedett motorolaj-fogyasztás az N46 motorok esetében 100 000 kilométer után általános problémát jelent. A legtöbb esetben a probléma a szelepszártömítések cseréjével megoldható. Ezt a munkát saját maga is el tudja végezni, ha megfelelő tapasztalattal és eszközökkel rendelkezik.
  • A magas teljesítményű motorok hajlamosak a túlmelegedésre, ami a hengerfej károsodásához vezet. A probléma elkerülése érdekében ellenőrizze a motor hőmérsékletét, valamint a hűtőfolyadék szintjét és minőségét. A hűtőfolyadékot saját maga is kicserélheti, ha tanulmányozza BMW 1-es sorozat képes PDF javítási útmutatónkat.
  • Az N43 motorral felszerelt autókban a vezérműlánc korán elhasználódik. Ajánlásaink: ne hagyja figyelmen kívül az ütemezett ellenőrzéseket, ne használja az autót megfeszített lánccal, és rendszeresen ellenőrizze a feszességet.
  • A üzemanyag-befecskendezők 80 000 kilométer után meghibásodhatnak. A cserét szervizben kell végezni. Elővigyázatosságból csak kiváló minőségű üzemanyagot használjon.
  • Az 1.6-literes benzinmotor hírhedt arról, hogy a hideg évszakban nehezen indul. Ráadásul, ennek a motornak az alapjárata 0 fok alatti hőmérsékleten nem stabil. Próbálja meg télen fűtött garázsban tárolni a gépkocsit.

Sebességváltó

  • Az automata sebességváltóval felszerelt gépkocsikban szaggatott váltás fordulhat elő. Lehetséges, hogy saját maga is meg tudja oldani a problémát - a legtöbb esetben az elektronikus vezérlőegységnek szoftverfrissítésre van szüksége. Vigye szervizbe az autót.
  • A ZF automata sebességváltóban a nyomatékátalakító és a mechatronikai egység gyorsan meghibásodhat. Ezek az automata váltóolaj minőségére érzékenyek. Az autógyártó által megadott ütemezés szerint cserélje, és kövesse a BMW 1-es sorozat lépésről lépésre javítási és karbantartási útmutatót. A hibás alkatrészek cseréjéhez kérje szakember segítségét.

Utastér

  • A gyárilag beszerelt audiorendszer össze-vissza kapja a rádiójeleket. A diagnosztika és beállítás érdekében szervizbe viheti az autót vagy vásárolhat új eszközt. Ezt BMW 1-as sorozat „csináld magad” javítási és karbantartási videó-útmutatók megtekintése után könnyen beszereli majd.
  • A kormánykerék helyzetbeállító szerkezet nem olyan megbízható, mint ahogy szeretné. Ha meghibásodik, ki kell cserélni az egységet. A munka elvégzéséhez szervizbe kell vinnie a gépkocsit.
  • Az ajtóküszöbök sem tartanak hosszú ideig. Kintről por és nedvesség jut az autóba, ha ezeket nem cseréli ki időben. Az új tömítéseket saját maga is beszerelheti. Mielőtt megkezdi a munkát, töltse le ingyenes BMW 1-es sorozat lépésről lépésre javítási videó-útmutatónkat.