Csere Motor csapágyzás magadra

Motor csapágyzás csere önállóan - útmutatók és videó-útmutatók

Hasznos leírások és tippek Motor csapágyzás cseréhez
Márka
Modell
Autóalkatrész kategória

Motor csapágyzás csere: útmutatók lépésről-lépésre

Itt hasznos útmutatókat és tippeket találsz a népszerű autómodellek Motor csapágyzás cseréjéhez. Szakértőink szakmai ajánlásainak követése segít abban, hogy saját magad kicserélhesd aa(z) Motor csapágyzás saját magad is. Válaszd ki az autódat a választó mezőben, és töltsd le az ingyenes kézikönyveket és videókat.
A Motor csapágyzás cseréje: video oktatóanyagok

A legnézettebb oktatóvideók: Motor csapágyzás cseréje

  • hátsó és első Motortartó gumibak cseréje csináld-magad - videó online
    OPEL ASTRA-G CC 1 (F48_,F08_) motortartó bak / motortartó gumibak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • BMW 3 SERIES Motortartó gumibak beszerelése csináld-magad - videó útmutatók
    BMW 3 (E46) motortartó bak / motortartó gumibak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • Hogyan és mikor cseréljünk első bal Motortartó gumibak SKODA FABIA (6Y2): videó kézikönyv
    SKODA FABIA 1 (6Y5) motortartó bak / motortartó gumibak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • hátsó bal Motortartó gumibak kiszerelése online utasítások
    FORD FOCUS MK2 Sedan motortartó bak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • FORD Motortartó gumibak cseréje tippek
    FORD FOCUS (DAW) motortartó bak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • Fedezze fel hogyan oldhatja meg a problémát az hátsó és első Motortartó gumibak PEUGEOT: video útmutató
    PEUGEOT 307 (3H) motortartó bak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • hátsó és első Motortartó gumibak cseréje csináld-magad - videó online
    VW TRANSPORTER 4 (T4) motortartó bak / motortartó gumibak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • MERCEDES-BENZ E-CLASS Motortartó gumibak beszerelése csináld-magad - videó útmutatók
    MERCEDES-BENZ W211 E-Osztály motortartó bak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • Hogyan és mikor cseréljünk első bal Motortartó gumibak PEUGEOT 1007 (KM_): videó kézikönyv
    PEUGEOT 207 motortartó bak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • hátsó bal Motortartó gumibak kiszerelése online utasítások
    BMW E39 Touring motortartó bak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • RENAULT Motortartó gumibak cseréje tippek
    RENAULT MEGANE SCENIC motortartó bak csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
  • Fedezze fel hogyan oldhatja meg a problémát az hátsó és első Motortartó gumibak RENAULT: video útmutató
    RENAULT CLIO 2 BB, CB Hatchback motor csapágyzás csere [ÚTMUTATÓ AUTODOC]
Motor csapágyzás : helyes ártalmatlanítás
Általános AUTODOC ajánlások a környezetszennyezés csökkentésére
A első bal Motor csapágyzás cseréje - a legjobb gyakorlati útmutató

Videó utasítások Motor csapágyzás cseréjéhez - lejátszási lista a AUTODOC CLUB-tól

  • Cserélje ki saját kezűleg a Motor csapágyzás - ingyenes oktatóvideó
    Play all playlists
    Motortartó Bak csere útmutató | Videó útmutató lépésről-lépésre
Motor csapágyzás hibaelhárítási útmutató maga
Tanácsok az autó karbantartásával
  • Motortartó gumibak cseréljünk és még sok más - ingyenes video tippek
    5 hiba a motormosás során | AUTODOC
  • Motortartó gumibak csere-tippek
    Hogyan takaríthatsz meg pénzt autóalkatrészek vásárlásakor
  • Motortartó gumibak karbantartási tippek
    Hogyan lehet megakadályozni, hogy a gépkocsi ablakai bepárásodjanak | AUTODOC tippek
  • Motortartó gumibak szervizelési tippek
    BMW E30 Turbo futóműcsere | SUPERCAR AUTODOC
Telepítse az AUTODOC CLUB app-ot!
Személyes autóköltség-kezelője, karbantartási tippek, emlékeztetők közelgő időpontokról és szerviz szolgáltatás időközökről, „csináld magad” javítási utasítások - mindezt a telefonján.
Utasítások Motor csapágyzás csere - szkennelés a QR-kódot
Szkennelés

Az alkalmazás letöltéséhez:

  • - szkennelje be a QR-kódot
  • - letöltés az App Store-ból
  • - letöltés a Google Play áruházból
Profilja a személyes segítője.

Autós kiadások, autós napló és a alkatrészcsere-ütemezés; kedvenc anyagok, jegyzetek és dokumentumainak mentése

Gyakran ismételt kérdések a motortartó cseréjéről

Mi történik, ha a motortartó eltörik?

A motortartó megakadályozza a motor működése által okozott rezgések átvitelét az autó karosszériájába és egységeibe. Továbbá biztosítják a motor biztonságos rögzítését. Ezért, ha a tartók megsérülnek, minden rezgés, illetve bukkanó és ütés okozta rázkódás az autó karosszériájába kerül továbbításra. Ez kihat a vezetési kényelemre, és csökkenti az autó számos fontos egységének élettartamát.

Lehet olyan autóval közlekedni, aminek meghibásodott a motortartója?

Ez a hiba típusától függ. A motortartók rendszerint fokozatosan kopnak el. Ha jelentéktelen a kopás, az a karosszéria, a kormánykerék és a sebességváltó kar rezgését növeli meg. Ha ezeket a jeleket érzékeli, az nem jelenti azt, hogy azonnal ki kell cserélnie az alkatrészeket. Legyen azonban tudatában annak, hogy hamarosan cserére lesz szükség. Másrészt viszont, ha a gumi elem teljesen eltört és levált a fém részről, vagy a rögzítőelemek hibásodtak meg, a tartó azonnali cseréjére van szükség. Ha közlekedik az autóval, az ebben az esetben más fontos egységek és szerelvények, például a CV-csuklók sérülését okozhatja.

Nehéz kicserélni a motortartókat?

Az eljárás összetettsége attól függ, hogy milyen az autó kialakítása, a motortér elrendezése és hogy a cserélendő alkatrész hová van felszerelve. Például a felső tartók egészen könnyen elérhető helyen találhatók, így cseréjük általában nem okoz problémát. Az alsó tartók cseréjéhez meg kell tartani (fel kell emelni) a motort. Az AUTODOC CLUB videós útmutatói segítenek abban, hogy a cserét elvégezze saját maga.

Miért hibásodnak meg a motortartók?

Idővel az alkatrészek gumirészei megkeményednek, elveszítik rugalmasságukat és megrepednek. Az olajjal, a hűtőfolyadékkal és más műszaki folyadékokkal való érintkezés felgyorsítja ezt a folyamatot. Ezért a motortérben előforduló szivárgás jelentősen csökkentheti a motor szerelvényeinek élettartamát. Ezenkívül, az alkatrészek a beszerelési hibák miatt is a vártnál korábban hibásodhatnak meg. Az alkatrészekre káros egyéb tényezők közé sorolható még az agresszív vezetési stílus, az egyenetlen útfelületen való közlekedés és a futóműhibák, amelyek miatt a szerelvények nagyobb megterhelés mellett működnek.

A jó minőségű motortartók körülbelül 100 000 kilométeren át működnek megfelelően. A felszerelendő alkatrészek száma a motor kialakításától és a sebességváltó beszerelési helyétől függ. Általában 3–5 tartó van egy gépkocsiban. Néhány a motor és a sebességváltó esetében közös. Az autó kézikönyvében részletes tájékoztatást talál arról, hogy az adott verziójú gépkocsiban hány alkatrész van beépítve.

Melyek a meghibásodott motortartó jelei?

Amikor az alkatrészek elkopnak, kevésbé hatékonyan nyelik el a motor működése során keletkező rezgéseket. Ezért ezeket az autó karosszériáján, a kormánykeréken és a sebességváltó karon érezheti. Néhány esetben, ha a motortartó a sebességváltó oldalán kopott, kicsúszhat az autó a sebességfokozatból, és a sebességváltóból a gyorsításkor kopogás hallható. A motor beindításakor ütődéseket vagy rándulásokat, és gyorsításkor és fékezéskor pedig kopogást és kattanást is érezhet. A manuális sebességváltóval rendelkező autókban a sebességváltás nehezebbé válhat.

Előfordul például, hogy amikor a motor teljesen leválik a tartóról, helyének megváltozása miatt a nyomaték kevésbé hatékonyan kerül továbbításra a kerekekhez. A vezető azt érzékeli, hogy az autó teljesítménye romlik, és a dinamikája általánosságban csökken.

A hibás tartó miatt egyes autókban kigyulladhat a „Check Engine” lámpa a műszerfalon. A figyelmeztetőlámpa kigyulladását azonban leggyakrabban a motor belső elemeinek meghibásodása, az üzemanyag-levegő keverék létrehozásával és meggyulladásával kapcsolatos problémák okozzák, nem pedig a tartók állapota. A tartók ellenőrzése ilyenkor csak a szükséges teendők egyike.

Az autósok sokszor gondolkoznak azon is, hogy a hibás motortartók okozhatnak-e durva üresjáratot. Az alkatrészek feladata a rezgések elnyelése, és nem befolyásolják a motor működését. Emiatt, ha magának a motornak nincs hibája, akkor minden üzemmódban jól kell működnie. Másrészt a vezető instabil alapjáratként is érzékelheti az autó karosszériájába továbbított rezgéseket.