A hibás fűtőrendszer jelei
A hiba fő okai és azonosításuk
- ! A fűtés nem fúj meleget, miután felmelegedett a motor.
- ! A fűtés bekapcsolását követően furcsa szag van az autóban.
- ! A ventilátor nem működik, vagy csak egy módban működik.
- ! Hűtőfolyadék szivárgást észlel.
- ! A rendszer zajosabb, mint általában, és recsegő vagy pattogó hangokat ad.
-
Légzár vagy alacsony hűtőfolyadék-szint.
Állítsa az autót vízszintes felületre, és várjon amíg lehűl a motor.
Nyissa ki a motorháztetőt.
Távolítsa el a hűtőfolyadék-tartály sapkát.
Ellenőrizze a hűtőfolyadék-szintet és töltse fel, ha szükséges. -
Hibás termosztát.
Indítsa be a motort.
Ellenőrizze az alsó hűtőcsövet, amint a hőmérséklet-kijelző 0-nál magasabb értéket mutat.
Hidegnek kell lennie. Ha azonnal felmelegszik, lehet, hogy a termosztáttal van gond.
Ellenőrizze az alsó hűtőcsövet, amint a hűtőfolyadék eléri a 85 °C-ot.
Melegnek vagy forrónak kell lennie. Ha még mindig hideg, biztosan hibás a termosztát. -
Eltömődött fűtőmag vagy csővezeték.
Tisztítsa meg a fűtőmagot a szennyeződésektől és az idegen anyagoktól.
Vegye ki a fűtőmagot, és öblítse át speciális szerrel. -
Hibás ventilátormotor.
Ellenőrizze az elektromos áramkört,különösen az érintkezőket.
Győződjön meg arról, hogy a fűtőventilátor kefék és a csapágyak nem kopottak. -
Hibás fűtésszabályozó szelep vagy fűtésterelő lap.
Nézze meg a fűtésszabályozó szelepet, vagy a fűtásterelő lapot.
Ha azt látja, hogy a vezérlőszelep karja rozsdás, a gumitömítések kiszáradtak, vagy a fűtésszabályozó szelep vagy fűtésterelő lap kopott, cserélje ki ezeket az alkatrészeket.
Den
mosolygós szerelő, aki az AUTODOC videó útmutatókban való szereplésben nagy tapasztalattal rendelkezik; Sosem láttuk még szemüvege nélkül; BMW X5 E53 gépkocsijával versenyez; Arról álmodik, hogy megkapja a Gold Play Button You Tube díjat, mert 1 000 000 feliratkozója lesz.
Megjegyzés