Vissza a témákhoz

Lambdaszonda MITSUBISHI CARISMA lépcsőshátú (DA_)

@user_68580
31.08.2021 14:24
Tag
2004 óta van egy Mitsubishi Carisma 1,6 Silverline autóm, 2004-es 103LE.
A lambdaszonda kiment benne, beletettünk egy Delphi-t,ami 2 hetet és 700
kilométert bírt ki benne. Az alábbi hibakódot adta ki. P0130 és P0125 - nem
megfelelő hűtőközeg hőmérséklet a zárt hurok üzemanyag-szabályozáshoz
Megnézve ezt jelent az internet szerint: alul
Azt szeretném kérdezni, hogy az érzékelő ( hibás ECT érzékelő ?) nem érzi
melegnek a motort, ezért fűti a szondát állandóan,az pár hét után kiég a
fűtőszál? Most új szondát rendeltem Denso-t, de félek ez is kimegy és ez
már 40 ezer Ft. Esetleg az úl lambdaszonda cseréje után eltűnhet a másik
probléma vagy az az alapvető gond. Én laikus vagyok, azért írok így, bocs.
Van-e ötlete, tanácsa szóban erre? Nem kell felelősség vállalás csak
tanács, mit nézzünk meg!

Fotó mellékelve. Internetes leírás itt:

P0125:

A P0125 az OBD-II általános kódja a motorkomputerhez vagy a motorvezérlő
modulhoz (ECM), amely nem érzékel elegendő hőt a hűtőrendszerben, mielőtt
az üzemanyag-kezelő rendszer átveheti az irányítást. Az ECM előre
meghatározott értékkel rendelkezik, miután elindítja a járművet, és
elvárja a hűtőfolyadék bizonyos hőmérsékletét.

A motor hűtőfolyadék hőmérséklet (ECT) érzékelő kábelkötege nyitott vagy
rövidre zárva van
Motor hűtőfolyadék hőmérséklet (ECT) érzékelő elektromos áramköre rossz
kapcsolat

Alacsony motorhűtőfolyadék szint- ezzel nincs gond
Szivárgó vagy beragadt nyitott termosztát- a műszerfali vízfok mérő jól
mutat, nem hibás

Elkezdve

31.08.21

Utolsó válasz

31.08.21

Válaszok

0

Megtekintések

288

    Autodoc CLUB App icon
    Ideje alkatrészeket cserélni? Most még jobb ajánlatokat találsz Shop alkalmazásunkban.
    Szkennelés a QR-kódot részére AUTODOC CLUB app-ot
    SZKENNELJ BE