Rögzítse a féknyerget egy dróttal a karosszériához vagy a felfüggesztéshez, hogy elkerülje a nyomásvesztést a fékrendszerben.Bizonyosodjon meg róla, hogy a féknyereg nem lóg a féktömlőn.Ne nyomja le a fékpedált miután kivette a féknyerget. Ennek eredményeként a dugattyú kieshet a fékhengerből, és a fékfolyadék szivárgás, valamint a rendszer nyomásvesztése fordulhat elő.Ellenőrizze a féknyereg konzolt, a féknyereg vezetőcsapokat és a porvédőket. Tisztítsa meg ezeket. Cserélje ki, ha szükséges.
A sérülések elkerülése érdekében a csavarok meghúzásánál tartsa fent a kereket.
lépés 21
Csavarja be a kerékcsavarokat. Használja a következő kerék dugókulcsot: 17.
lépés 22
Engedje le az autót, és átlósan húzza meg a kerékanyákat. Használja a következő kerék dugókulcsot: 17. Használjon nyomatékkulcsot. Húzza meg 100 Nm nyomatékkal.
lépés 23
Távolítsa el az emelőt és a kerék ékeket.
Az AUTODOC javasolja:
Fontos! Csere: fékbetétek – Citroen C1 1 PM PN. Ellenőrizze a tartályban a fékfolyadék szintjét, és szükség esetén töltse fel.
lépés 24
Húzza meg a fékfolyadék tartály kupakját.
Az AUTODOC javasolja:
Citroen C1 1 PM PN – A motor beindítása nélkül nyomja meg többször a fékpedált, amíg nem érzi, hogy kemény.
lépés 25
Zárja le a motorháztetőt.
Csere: fékbetétek – Citroen C1 1 PM PN. Tipp:
Fékbetét csere után az első 150-200 km-en finoman lassítson. Kerülje az erős, blokkoló fékezést.
Hasznos volt ez az útmutató?
Kérjük, 1-5-ig tartó skálán értékelje ezt az útmutatót. Ha kérdése van, tegye fel nekünk.
Felhasználók szavazata – 0
Megfelelő gumiabroncsokat keres?
Tudja meg, mely gumiabroncs- és kerékméretek kompatibilisek a CITROËN C1 I modellel.