A turbófeltöltő telepítése több szakaszból áll, és meglehetősen nehéz eljárás, amelyben fontos a legkisebb részletek betartása. Például, amikor egy turbina rotor forog, emlékezni kell arra az erőre, amellyel a forgási folyamat zajlik. A művelet megismétlésekor össze kell hasonlítania a korábban alkalmazott erőt az egyes következőekkel. Az olajellátó vezetéket mindig oldószerrel vagy benzinnel öblítik és sűrített levegővel fújják ki.A turbina felszerelésekor olajat öntenek bele, amíg a folyadék ki nem kezd folyni a leeresztő nyílásból. Ebben az esetben maga a töltés fecskendő vagy hasonló eszköz segítségével történik. Az olajellátó vezetéket kíméletesen meg kell húzni, és ajánlott az öblítés, hogy megbizonyosodjon arról, hogy van-e olaj a forgattyúházban, és nem károsítja-e annak működési funkcióit. A rotor forgásának szabályozásához telepítenie kell a csöveket a légszűrőtől a kompresszorig, nem kell hozzáérnie a szívócsőhöz.
Az önindító segítségével addig kell forgatni a motort, hogy nem indul be, amíg az olaj meg nem jelenik az olajellátó vezetékből. A motor 15 másodperces indításakor győződjön meg arról, hogy az olaj megjelenik az olajellátó rendszerből, amely nincs szorosan meghúzva. A motor leállítása után ellenőriznie kell a rotort, pontosabban annak forgási erejét, ha az olaj megjelenése nem figyelhető meg, ismételje meg a fenti eljárást (indítsa el a motort 15 másodpercig). Miután az olaj megjelenik a csatlakozáson, a turbófeltöltőt szorosabban meghúzják, és az autó motorját 1 percre beindítják. Ezután a motort kikapcsolják, és újra ellenőrzik a turbina rotor forgási erejét. A turbófeltöltő különféle üzemmódokban történő ellenőrzése után a telepítési tevékenység befejezettnek tekinthető. Szigorúan nem ajánlott önállóan leszerelni a turbinát, mindig vegye fel a kapcsolatot a szakemberekkel, akik cégünk alkalmazottai.